ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دوستت دارم

 

 

 

 

 

 زیباترین نگاه، نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود

 

زیباترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی تو بود

 

 زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود

 زیباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار تو بود

 زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود

زیباترین هدیه عمرم محبت تو بود

 زیباترین تنهاییم گریه برای تو بود

 

 

 زیباترین اعترافم عشق تو بود

  

 

 

 

 

دوست دارم.....دوست دارم.......دوس.....

 

اگه این کلمه رو بار ها و بارها تکرار نکنم...

 اگه اسمت رو تو خلوتم صدا نزنم...

اگه یادت رو چند بار توی ذهنم زنده نکنم...

 اگه به این فکر نکنم که تو حالا داری چه کار می کنی...

 اگه به یاد حرفهات نیفتم...

............

 

اگه عکست رو چندین بار نبینم...

 اگه همیشه منتظرت نمونم...

اگه فقط به نیت تو شعر نگم...

اگه به روزی که بالاخره ببینمت فکر نکنم...

 اگه به این که من رو واقعا دوست داری یا نه فکر نکنم...

اگه از غم دوریت بعضی شبا گریه نکنم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 21:11 | |